هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران

ببینید | خلاصه بازی گل گهر سیرجان - فولاد خوزستان

جدال تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا شاهد تمام شدن رسمی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشیم.
کد خبر: ۱۳۹۱۹۶۰

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان در تنها بازی باقیمانده‌ نیم‌فصل اول (عقب‌افتاده از هفته‌ سیزدهم) رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ روز دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

مهم‌ترین اتفاق نیمه‌ نخست خروج میثم مجیدی در دقیقه‌ ۲۰ و خداحافظی‌اش از فوتبال بود. کاپیتان ایرالکو از میان تونلی که بازیکنان ۲ تیم برایش به وجود آوردند عبور کرد و پس از خروج از زمین به صورت رسمی کفش‌هایش را آویخت.

در این نیمه میلاد شیخ‌فخرالدینی یک ضربه‌ی ایستگاهی عالی زد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. معدود حرکات هانسل زاپاتا از تیم میزبان و همچنین مهاجمان گل‌گهر موقعیت مهمی را به وجود نیاورد تا نیمه‌ نخست با نتیجه‌ بدون گل تمام شود.

در ۴۵ دقیقه‌ دوم شاگردان امیر قلعه‌نویی برای رسیدن به گل تلاش زیادی انجام دادند. آنها با حضور مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی صاحب ۲ فرصت عالی شدند اما توپ‌ها با درخشش مدافعان آلومینیوم از روی خط و حوالی دروازه دور شد. تیم تحت هدایت مهدی رحمتی نیز روی ضدحملات به یکی ۲ موقعیت خوب رسید اما به نتیجه‌ لازم نرسید و نتوانست دروازه‌ محمدحسین اکبرمنادی را باز کند.

بازی در پایان با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا نیم‌فصل نخست لیگ برتر به صورت رسمی با تساوی استاد و شاگرد تمام شود. گل‌گهر با این یک امتیاز خودش را ۲۸ امتیازی کرد و بالاتر از سپاهان و استقلال و با فاصله‌ چهار امتیاز نسبت به پرسپولیس در رده‌ دوم ایستاد. آلومینیوم نیز با ثبت پنجمین تساوی این فصل ۲۰ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به نساجی و ضعیف‌تر نسبت به فولاد در پله‌ هشتم قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها